Contact

Epoxy Floor – Sentron SRL

icon_widget_image Luni-Vineri: 8:00 - 17:00; Sambata: Inchis; Duminica: Inchis icon_widget_image Piata Republicii nr.8 ap.3, Huedin, Romania icon_widget_image + (40) 744 598 323 icon_widget_image office@epoxyfloor.ro
Image Alt
Vino în echipa noastră!

Cariere

Aplică acum

Cariere

Business Development Manager

Descrierea jobului
  • Identifica oportunitatile de dezvoltare, studiaza / monitorizeaza piata
  • Intretine si dezvolta relatii de afaceri cu clientii existenti si identifica potentiali noi parteneri,firme de constructii
  • Dezvolta parteneriate / baza de clienti
  • Promoveaza produsele, serviciile , ofertele speciale si politica relationala cu clientii
  • Aplica politica generala si specifica de vanzari si marketing a companiei si o adapteaza la realitatea specifica in piata
  • Actualizeaza permanent informatiile despre piata
  • Propune solutii pentru optimizarea activitatii
  • Asigura suport intregii  echipe de vanzari si marketing
Candidatul ideal
  • Studii superioare
  • Experienta de minim 3 ani in domeniul vanzarilor
  • Experienta in sustinerea demonstratiilor si prezentarilor produselor
  • Cunoasterea pietei Pardoselilor industriale
  • Disponibilitatea de a face delegatii in interes de seviciu pe plan national si multinational
  • Permis de conducere categorie B
  • Gandire antreprenoriala, orientare spre client
  • Spirit de organizare, abilitati de comunicare eficienta si capacitate de lucru in echipa
  • Operare PC: utilizare Windows / Word / Excel / Powerpoint
  • Cunostinte de limba engleza/germana
  • Cunoasterea limbii maghiare constituie avantaj

Asistent administrativ si resurse umane

Responsabilități principale
  • Activități administrative și de birou (gestionarea calendarului, e-mailurilor, organizarea documentelor)
  • Sprijin în procesele de recrutare: gestionarea aplicațiilor, programarea interviurilor
  • Coordonarea procesului de integrare a noilor angajați
  • Administrarea fișelor de prezență, concediilor și evidențelor de HR
  • Menținerea legăturii cu parteneri și subcontractori
  • Pregătirea prezentărilor, ofertelor și documentelor interne
  • Documentarea materialelor de marketing și a instruirilor interne
  • Suport zilnic pentru directorul executiv și responsabilul de HR
Cerințe
  • Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj)
  • Cunoștințe solide de MS Office și Google Drive
  • Abilitate de a lucra independent, precizie și confidențialitate
  • Excelente abilități de comunicare și rezolvare a problemelor
  • Limba maghiară – scris și vorbit
  • Dorință de învățare și deschidere către noi procese
  • Flexibilitate și fiabilitate
Constituie un avantaj
  • Permis de conducere categoria B
  • Cunoștințe de limba română, engleză sau germană
  • Experiență în HR sau activitate administrativă
  • Răbdare, empatie, capacitate ridicată de organizare

Project Manager

Descrierea jobului
  • Menține legătura intre departamentul de executie și deparatamentul de proiectare
  • Gestioneaza apeluri telefonice ,mesaje și corespondente
  • Răspunde de calitatea lucrarilor și de efectuarea acestora in conformitate cu planul de activitate
  • Întocmește conform planurilor și schițelor pe care le primește grafice detaliate ale cantităților de materiale , a costurilor și a forței de munca necesare realizarii lucrărilor
  • Este responsabil cu întâmpinarea clienților / colaboratorilor noi , stabilirea de intalniri
  • Întocmește și gestionează contractele de colaborare
  • Este responsabil pentru implementarea cu succes a activităților proiectului
Candidatul Ideal
  • Studii medii / studii superioare
  • Cunoștințe solide de operare Pc ( Ms Office , Word , Excel ,Power Point )
  • Cunoasterea limbii engeleze
  • Permis de conducere
  • Fire organizata , perseverenta și atenta la detalii
  • Experiența in domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj
  • Cunoasterea limbii maghiare reprezinta un avantaj

Operator Calculator Introducere date

Responsabilități principale
  • Introducerea și actualizarea datelor în baze de date și aplicații interne
  • Verificarea corectitudinii informațiilor înainte de salvare
  • Colaborarea cu alte departamente pentru colectarea datelor necesare
  • Gestionarea corespondenței (emailuri, poștă, apeluri telefonice)
  • Organizarea documentelor și arhivarea acestora
  • Programarea întâlnirilor și menținerea calendarului de activități
  • Suport administrativ pentru echipa de management
  • Întocmirea și redactarea documentelor administrative (procese-verbale, rapoarte, situații)
Cerințe
  • Studii medii / superioare finalizate
  • Cunoștințe bune de operare PC (pachetul Microsoft Office)
  • Abilități excelente de organizare și comunicare
  • Spirit de inițiativă și atenție la detalii
  • Experiența într-un post similar constituie un avantaj

Muncitori în construcții

Descrierea postului
  • Executarea lucrărilor de aplicare a pardoselilor epoxidice conform standardelor de calitate
  • Pregătirea suprafețelor pentru aplicarea pardoselilor
  • Respectarea instrucțiunilor tehnice și a regulilor de protecție a muncii
  • Posibilitatea de a lucra pe șantiere din diferite zone, cu deplasări regulate
Ce oferim
  • Diurnă zilnică pe perioada deplasărilor
  • Transport și cazare asigurate de companie
  • Posibilitatea de a lucra într-un mediu profesionist, alături de o echipă experimentată
  • Oportunitatea de a acumula experiență valoroasă în domeniul pardoselilor industriale
  • Suport și instruire la începutul colaborării
Cerințe
  • Seriozitate, punctualitate și responsabilitate
  • Capacitatea de a lucra în echipă și de a urma instrucțiunile
  • Experiența în domeniul pardoselilor epoxidice constituie un avantaj
  • Cunoașterea limbii maghiare reprezintă un avantaj
  • Disponibilitate pentru deplasări frecvente în țară